Ever since i was eight or nine I've been standing on the shoreline Always waiting For something lasting Loose your hunger, you loose your way Get confused and you fade away

Pratade med pappa i dag om min jävla dator. Hans lösning på problemet var följande;
Alt 1; Kör tills datorn kraschar och vänta tills jag kommer hem i april, för då kan han hjälpa mig
Alt 2; Skaffa dig ett kritvitt leende och ragga upp en datorkunnig kille

Fantastiskt att ha en sån stöttande far!



Lagade middag åt mig och Kit i dag, och om jag får säga det själv, var det grymt gott! Spansk potatisomelett, stekt lax, senapssås och sallad. Fantastiskt! Kolla in hos Kit om ni vill se bild på den underbara maten (vi kan ju alltid hoppas att hon lägger ut den)


Kommentarer
Postat av: Ramona

Haha, bra tips där! ;)

2011-02-21 @ 21:12:47
URL: http://ramonahoglund.blogg.se/
Postat av: Annica Lindqvist

Bra förslag :P Vad är fel på datorn?

2011-02-21 @ 22:36:01
URL: http://annicalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0