I feel sure I've been here before So I kissed my ugly gang goodbye Walked out the door I'll start the love If you give me a go I'm not fine Waiting in line

Jag tror jag börjar bli senil på allvar! Glömde ju att berätta en sak! Satt och kollade runt på hm.se och hittade ett bar jättefina treggins på rea, skitbilliga och i min storlek! Så bestämde mig snabbt för att köpa de. Men när jag sen klickade vidare mig till kassan, efter att ha råkat lägga till lite andra saker, så var de redan slutsålda!!!! Det tog seriöst typ 5 minuter! Ibland blir man fan bra irriterad!


Kommentarer
Postat av: denise

FY SÅ TRIST sådant blir man less på

ta gärna en titt i min blogg

ha en bra dag /denise

2011-02-25 @ 23:18:50
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0