We could have had it all, Rolling in the deep, You had my heart inside of your hands, And you played it to the beat

Åh mina underbara vänner vad jag älskar er! Trots att jag är världens sämsta på att blogga så är ni ändå några tappra som tittar förbi varje dag <3

Jag borde egentligen skriva lite på min tenta, men det är mer lockande att dricka te, och kolla på Inspector Lynley. Nattplugg borde ju inte bli några problem i dag, då jag råkade somna vid fem och vaknade strax innan åtta då Linda och Sandra bankade på dörren och ville se Solsidan.

Min dator verkar dessutom ha gått sönder, den ger ifrån sig ett riktigt konstigt brummande läte. Det blev inte bättre när Emelie berättade att hennes lät likadant innan den kraschade helt. Kit blev nog mer skrämd än jag och lånade ut sin mini-pc till mig. Så nu är det bara till att smöra lite för pappa och se om jag kan få ett litet bidrag till en ny dator.

Btw, lyssna på Adele - Roling in the deep, grym låt!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är väl klart att Uffe hjälper dig med en ny dator!

Kramis på dig

Kerstin

2011-02-21 @ 10:47:35
Postat av: Mathias

Men Amy om man tipsar om en låt så måste det finnas länkar också man orkar ju icke söka själv o googla fram det själv, inte jag iaf knaaaaaaas :P

2011-02-21 @ 18:03:44
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0