Sömnen kom som en åsikt, högervriden Men mot dollar och yen så blir döden lätt ett skämt

Jag måste bara börja med att be om ursäkt till Mathias, men nu kommer jag snacka skit om din arbetsgivare!
FY FAN VAD DÅLIG STATIOLS REKLAM ÄR!!!!!!

I dag var vi hos Anton och fixade all litteratur till nästa kurs. Så jävla skönt att det är gjort. Vad som inte är gjort, eller ens påbörjat, är den individuella skrivuppgiften, men det får bli ett senare beskymmer.

Sandra var över med råttorna i dag. Jag satt och gosade med Luna tills hon kissade på mig!!!!!!! Sandra tyckte det var hur jävla kul som hellst, jag fick nästan panik och sprang i princip in duschen!

Nu är det dags att gå ner till Pedagoggränd. Jag har nämligen tvingat Linda att bjuda mig på middag. Rätt sköntatt slippa fixa det själv.


Nu är det bra en vecka kvar, sen kommer Stina och Frida!!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

SV: Jo jag skulle lämna toan, men jag är för snäll och dum. =P

2011-03-18 @ 18:05:42
URL: http://hemmahosjag.blogg.se/
Postat av: Mathias

Tur att jag inte jobbar på media avdelningen då :P men hallå där Amy du måste ju säga vad som är dåligt, snyggt o sexigt säljer jue! ;)



Mitt skäll till en kopp kaffe: 5: För att det luktar så gott, precis som ja!

2011-03-20 @ 00:38:02
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0