You have never been in love, Until you've seen the sunlight thrown over smashed human bones

Asså att äta apelsin när man har ett ytte-pytte-litet skärsår i ena fingret är ingen höjdare =/

Nåja jag får väl skylla mig själv. Hela dagen har jag försökt ta mig i kragen och läsa boken Hem och förskola men det går verkligen inte, så istället har jag tittat på Ponnyakuten (rekomenderas starkt!) och Kobras 10-års jubileumsprogram, mycket bra. För några år sen hade Kobra ett inslag där de föste ihop två artister och de fick tre timmar på sig att skriva en låt, Freddie Wadling och Frida Snell gjorde den absolut bästa Flow my ashes, och självklart var det en favorit i repris!

Snabbt avbrott, ska ut och röka med Kit, hon ska ta sin sista cigg, sen är det bara feströkning som gäller för hennes del!

Tillbaka!!

Lite nedräkning:
Om 10 dagar kommer Stina och Frida och då är det HOFFMAESTRO!!!
Om 15 dagar är det äntligen avfärd mot Italien!!!
Om 77 dagar är skolan slut och det är äntligen dags för sommar i underbara Stockholm! <3

 

 

En liiiten del av vad vi kommer få se i Rom!


http://www.youtube.com/watch?v=Lib6fTLxizE  Freddie Wadling och Frida Snell - Flow my ashes


Kommentarer
Postat av: Sandra

Här vare nån som hade koll på dagarna! 77 dagar?! shit! Aslänge ju! haha :P

2011-03-15 @ 19:17:26
URL: http://sossandraschauman.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Inte alls avundsjuk på Rom-resan;-) Hoppas ni får det underbart!

Ät gott och ha dé så skönt.

Kram Kerstin

2011-03-17 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0